معرفی قابلیت ارسال با زمان بندی در تلگرام جدید

در ورژن ۵٫۱۱ که در روز ۶ از ماه september توسط پیام رسان تلگرام ارایه شده، یک قابلیت جدید و جالبی مبنی بر ارسال کردن پیام ها در زمانبدی انتخاب شده توسط کاربر ارسال کننده، پیام شما ارسال می شود. یکی از دلایل محبوبیت پیام رسان تلگرام دیدگاه های جالب و امکاناتی است که به این پیام رسان در هر بار بروز رسانی اضافه می شود، در روزهای مهاجرت به سمت این پیام رسان محیط کاربری و امکانات تلگرام بسیار ضعیف بود و حتی یک استیکر ساده هم نداشت.

کم کم و با فکر و توجه به نیازهای کاربران تیم ارایه کننده خدمات و سرویس ها روز به روز بخشهای این پیام رسان را تغییر دادن و باعث افزایش کاربر در بین کاربران ایرانی هم شده است و با وجود مشکلات در برقرار ارتباط (فیلترینگ) باز هم انتخاب اول همه کاربران استفاده از این پیام رسان است حداقل برای خود من، بسیار هم جالب است که در هر مغازه و سازمان هنوز هم برای انتقال یک فایل ساده و یا اطلاع رسانی از تلگرام استفاده می شود.

مراحل فعال کردن ارسال با زمانبندی در تلگرام

برای فعال کردن قابلیت ارسال در زمان مشخص مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا باید تلگرام خود را بروز کنید. در گام بعدی نوشته خود را تایپ کنید و آیکون ارسال را نگه دارید تا منویی با صورت شکل زیر برای شما نمایش داده شود:

همانطوری که مشاهده می کنید Schedule message برای شما نمایش داده می شود، گزینه مورد نطر را انتخاب کنید تا در گان بعدی منوی به صورت شکل زیر برای شما باز شود:

همانطوری که در شکل بالا مشاهده می کنید می توانید زمان ارسال نوشته خود را انتخاب کنید.

موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • 0 دیدگاه 788بازدید

درباره مولف


مدرس برنامه نویسی


11


2


7

به این مطلب امتیاز دهید

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars بدون امتیاز)
Loading...

آخرین سوالات